dimarts, 10 de febrer del 2009

Iwate Yuki Matsuri (Festival de la Neu a Iwate)

Aquest cap de setmana hem estat a Iwate pel Festival de la Neu. Dissabte arribàvem just pel check-in a l’hotel de Shizukuishi després de 3 hores de shinkansen. I després de deixar les maletes vam marxar corrents cap el lloc del festival (a uns 20 minuts en taxi). Tot i la neu i el fred ens ho vam passar bomba: hi havia escultures de gel, espectacles en un escenari tot de gel també, hi havia uns trineus empesos per cavalls, i una moto de neu que feia anar una mena de bot com els de la platja, hi havia un tobogan per baixar amb els trineus que llogaven a l’entrada, i menjar molt de menjar, com no podia faltar…
Al vespre, banys termals a l’hotel per escalfar-nos, sopar, espectacle i a les 10 ja estavem dormint!
Diumenge, el plan era el mateix, després d’esmorzar tornar allà a disfrutar de la neu, però l’Aram no tenia el dia i va ser una mica pesat. Nevava i feia molt de vent, això és cert, i després de menjar es va animar una mica, o sigui que ben mirat potser només era que tenia fred i gana. Però bé, malgrat els morros del començament vam pujar al trineu dels cavalls i vam fer una bona guerra de neu i el ninot obligat, de manera que ja al taxi de camí a l’estació es va quedar fregit i no es va despertar gairebé fins a l’entrada de Tokyo.
Un cap de setmana intens, com la nevada que va estar fent!

xe ha dit...

Que guai, no?! Deuria ser impressionant!