dimarts, 3 de juliol de 2007

Ja m’aguanto

Eeeeeiiiii, mireu, mireu! Que ja m’aguanto de peu sense agafar-me enlloc! No és que m’hi estigui gaire estona (això depèn de si em miren o no, perquè fins que algú no em diu que ho estic fent molt bé, m’estic ben dret, je je) però de mica en mica vaig millorant. A les mestres les tinc una mica avorrides amb això perquè es veu que més que agafar-me dels mobles (una mica de suport per aixecar-me sí que en necessito) prefereixo agafar-me a elles (digue’m tonto) i no les deixo tranquiles.

1 comentari:

xeniavila ha dit...

Ei!molt be!ole, ole!a veure si quan vens per aki ja camines una mica (potser volem correr massa, oi?..perdona'ns Aram, els grans sempre volem que feu les coses massa rapides i no disfrutem del moment!) i us feu unes passejades amb la Nia!