dimarts, 3 de juliol del 2007

Ja m’aguanto

Eeeeeiiiii, mireu, mireu! Que ja m’aguanto de peu sense agafar-me enlloc! No és que m’hi estigui gaire estona (això depèn de si em miren o no, perquè fins que algú no em diu que ho estic fent molt bé, m’estic ben dret, je je) però de mica en mica vaig millorant. A les mestres les tinc una mica avorrides amb això perquè es veu que més que agafar-me dels mobles (una mica de suport per aixecar-me sí que en necessito) prefereixo agafar-me a elles (digue’m tonto) i no les deixo tranquiles.

1 comentari:

xe ha dit...

Ei!molt be!ole, ole!a veure si quan vens per aki ja camines una mica (potser volem correr massa, oi?..perdona'ns Aram, els grans sempre volem que feu les coses massa rapides i no disfrutem del moment!) i us feu unes passejades amb la Nia!