divendres, 9 de març del 2007

Temes tecnics

Be, em sembla que aqui anem tots mig perduts amb aixo del blog i jo la primera, que consti.
A la plana d'inici hi he posat unes instruccions pero no son gaire exhaustives. Aixi que podem fer servir aquesta entrada per discutir problemes tecnics, val?
Be, la Marga preguntava com podia saber si hem afegit entrades al blog. La veritat es que em sembla que no hi ha cap manera d'avisar, o sigui que la unica opcio que se m'acut es que aneu mirant la pagina periodicament.
El que podeu fer, i aixo enllac,a amb la pregunta sobre on desar el blog, es guardar-lo a "favoritos".

Espero que aixo s'entengui... Be, ja afegireu comentaris al respecte...

1 comentari:

xe ha dit...

Hola a tots!Bé, esperem q sapiga fer servir aixo...es q titis!aixo es massa per mi, e?!pero tot sigui pel meu nebodet, q jo em vaig modernitzant!
Pero si us plau, digueume si heu rebut el comentari!
Petoooons!